5.12.2024 року, до здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітніх програм «Готельно-ресторанна справа» та «Туризм» в межах вивчення освітньої компоненти «Готельно-ресторанна справа» та «Організація готельної справи» з гостьовою лекцією завітала старший портьє готелю Optima Collection Житомир Ольга Волинчук.
Метою лекції було забезпечити учасників практичними знаннями та навичками, які допоможуть їм працювати ефективніше, використовуючи сучасні програмні рішення, та стати професіоналами у своїй галузі.
Ольга ВОЛИНЧУК, ознайомила здобувачів з особливостями успішної роботи портьє в готелі, а саме етика обслуговування гостей, основні навички комунікації та вирішення конфліктів, як створювати позитивне перше враження у гостей.
Детально зупинились на програмному продукті Servio, це програмне забезпечення для автоматизації управління готелями, яке допомагає організовувати процеси бронювання, обліку гостей, роботи персоналу, а також аналізу діяльності закладу. Ця система дозволяє оптимізувати операційні завдання, підвищити ефективність роботи та забезпечити якісне обслуговування гостей.
Ольга Волинчук, ознайомила здобувачів із роботою кожного модулю програмного продукту Servio, а саме:
- управління бронюваннями: автоматизація створення і управління бронюваннями, інтеграція з системами онлайн-бронювання (Booking.com, тощо), контроль доступності номерів у режимі реального часу;
- облік гостей: реєстрація гостей та ведення їхніх профілів, зберігання історії перебування та вподобань;
- фінансовий облік: виставлення рахунків та контроль оплати, автоматизація обліку витрат і доходів;
- управління персоналом: планування графіків роботи персоналу, контроль виконання завдань;
- звіти та аналітика: генерація звітів про доходи, завантаженість номерного фонду, аналіз ефективності роботи готелю.
- інтеграція з іншими системами: підключення POS-терміналів, електронних замків, інтеграція з програмами для ресторанного бізнесу.
Наприкінці Ольга Волинчук відповіла на численні запитання від здобувачів, розповіла про цікаві випадки зі своєї професійної діяльності та поділилася корисними порадами для початківців у сфері гостинності.
Гостьова лекція була надзвичайно інформативною та корисною для студентів, сприяла розширенню їхнього світогляду у професійній сфері та допомогла глибше зрозуміти особливості роботи в індустрії готельно-ресторанного бізнесу. Щиро дякуємо Ользі Волинчук за співпрацю!