18 листопада 2024 року для здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій (освітні програми «Менеджмент», «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля») була проведена лекція «Академічна доброчесність у вищій освіті: презентація основних положень». Цей захід було організовано в межах проведення Місяця академічної доброчесності, проголошеного згідно з рішенням Вченої ради Державного університету «Житомирська політехніка». Лектором виступила заступник декана факультету бізнесу та сфери обслуговування, доцент кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій Ольга Пащенко.
Під час лекції здобувачі освіти ознайомилися з порталом внутрішніх нормативних документів на сайті Державного університету «Житомирська політехніка», особлива увага була приділена розділу «Академічна доброчесність», зокрема наступним документам:
- Положення про організацію освітнього процесу у Державному університеті «Житомирська політехніка».
- Положення про академічну доброчесність та етику академічних взаємовідносин в Державному університеті «Житомирська політехніка»
- Кодекс корпоративноїкультури Державного університету «Житомирська політехніка».
- Кодекс академічної доброчесності Державного університету «Житомирська політехніка»
- Положення про Комісії з академічної доброчесності, етики та управління конфліктами у Державному університеті «Житомирська політехніка».
- Положення про розгляд звернень здобувачів вищої освіти та інших осіб, які навчаються і працівників Державного університету «Житомирська політехніка».
До відома здобувачів вищої освіти було доведено принципи та фундаментальні цінності академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин, види порушень академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин під час здійснення освітньо-наукової діяльності. Основну увагу присутніх було акцентовано на академічній відповідальності за порушення академічної доброчесності. Також розглянуто процедури врегулювання конфліктних ситуацій та управління конфліктами в Житомирській політехніці.
Лектор наголосила на тому, що кожен учасник освітнього процесу несе особисту відповідальність за порушення академічної доброчесності.