Засідання наукового гуртка «Маркетинг-менеджмент у підприємницькій діяльності: сучасні тенденції та перспективи»

Shares

18 жовтня 2024 р. відбулося чергове засідання наукового гуртка кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій «Маркетинг-менеджмент у підприємницькій діяльності: сучасні тенденції та перспективи» на чолі з його керівником Ганною Ткачук. До засідання долучилися здобувачі вищої освіти освітнього ступеню «бакалавр» спеціальностей 073 «Менеджмент» та 075 «Маркетинг», а також здобувачі вищої освіти освітнього ступеню «магістр» спеціальності 073 «Менеджмент». 

Засідання наукового гуртка було присвячено підготовці до участі у V Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу», що й обумовило розгляд питань щодо вибору актуальних напрямів досліджень серед молодих науковців та визначення наукового керівника для написання тез доповідей. Особливу увагу акцентовано на використанні можливостей сайту університету для визначення наукових інтересів викладачів з метою вибору наукового керівника.

Також були розглянуті питання, пов’язані із підготовкою тез доповіді, а саме: визначення теми дослідження; аналіз літератури; уточнення проблемних напрямів дослідження в межах теми, яка була обрана здобувачем; формулювання назви тез доповідей; узгодження назви тез та напряму дослідження з науковим керівником та написання тез. Було приділено увагу орієнтовній структурі тез доповіді, що включає вступ (обґрунтування актуальності теми дослідження та постановку завдання), основні результати дослідження та висновки. Акцентовано було увагу здобувачів вищої освіти на необхідності дотримання норм академічної доброчесності при підготовці та публікації наукових досліджень.

Бажаємо всім здобувачам вищої освіти та науково-педагогічним працівникам натхнення та успіхів у наукових пошуках, а також вдалого представлення результатів наукових досліджень на конференції!  

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */