«Академічна доброчесність та етика академічних відносин в освітньому процесі» для студентів Житомирської політехніки

Shares

10 жовтня 2024 року завідувачем кафедри механічної інженерії Олександром Мельником та гарантом освітньої програми «Галузеве машинобудування» спеціальності 133 (ОР «магістр») Ярославом Степчиним проведено лекцію «Академічна доброчесність та етика академічних відносин в освітньому процесі» для освітнього рівня «магістр» спеціальності 133 «Галузеве машинобудування».

Житомирська політехніка постійно реалізує заходи для популяризації принципів, правил та культуру академічної доброчесності та етики академічних відносин, які відображені у внутрішніх нормативних документах Житомирської політехніки, а також у загальноприйнятих нормах, принципах та підходах світової освітньої спільноти.

Популяризація та система реалізації принципів та правил академічній доброчесності дозволяє формувати ґрунтовну довіру як до результатів навчання, так і до наукових напрацювань всіх учасників освітнього процесу.

Під час лекції здобувачі другого рівня освіти спеціальності 133 «Галузеве машинобудування» були ознайомлені з порталом внутрішніх нормативних документів, та з керівними документами в напрямку академічної доброчесності та етики академічних відносин в освітньому процесі.

Зокрема, студентів ознайомили з наступними документами:

  1. Кодекс академічної доброчесностіДержавного університету «Житомирська політехніка»;
  2. Положення про академічну доброчесність та етику академічних взаємовідносинв Державному університеті «Житомирська політехніка»;
  3. Положення про Комісії з академічної доброчесності, етики та управління конфліктамиу Державному університеті «Житомирська політехніка»;
  4. Кодекс корпоративної культуриДержавного університету «Житомирська політехніка».
  5. Декларація про дотримання академічної доброчесності студента Державного університету «Житомирська політехніка» та ін.

В контексті акцентування уваги на тому, що дотримання академічної доброчесності є вагомою передумовою якісної вищої освіти, також зроблено наголос на недопущенні проявів недотримання академічної доброчесності під час освітнього процесу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */