Студенти та викладач Житомирської політехніки завершили онлайн-курс з маркетингу

Shares

Студенти-магістри спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» Влад Шумовський та Лілія Кушнір разом із викладачем кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Віталіною Каленською успішно завершили онлайн-курс «Цифрові медіа та маркетингові стратегії».

Цей курс дав можливість поринути у світ діджиталу і освоїти сучасні навички:

  • Оцінка та підготовка цифрових активів для запуску компанії на повну потужність;
  • Усі тонкощі онлайнової реклами, SEO, контент-маркетингу та CRM для ефективного залучення клієнтів;
  • Як створювати контент, що вражає і резонує з аудиторією в соціальних мережах;
  • Розробка та впровадження маркетингових стратегій, які не просто виглядають круто, а й досягають результатів;
  • Вибір правильних KPI та метрик для впевненості в успіху цифрових кампаній.

Цей курс став справжнім зарядом енергії та натхнення для нових проєктів. Тепер студенти готові не просто йти в ногу з часом, а й задавати тренди у світі цифрових технологій!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */