23 вересня 2024 року відбувся третій англомовний рецензований воркшоп з цифрової трансформації освіти – DigiTransfEd 2024. Семінар пройшов у межах 19-тої Міжнародної конференції з ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних застосуваннях. Інтеграція, гармонізація та трансфер знань (ICTERI 2024).
Захід проходив у гібридному форматі на базі Українського католицького університету, м. Львів. Співголови програмного комітету: Тетяна Вакалюк, Державний університет «Житомирська політехніка», Вячеслав Осадчий, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Ольга Пінчук, Інститут цифровізації освіти НАПН України. У заході взяли участь 37 науковців і педагогів, фахівців ІТ галузі. Доповідачі презентували найкращі матеріали. За результатами рецензування було відібрано 11 з 27 поданих статей.
На семінарі було розглянуто такі важливі питання, як:
- Розвиток цифрової компетентності офіцерів військового керівництва в системі підвищення кваліфікації.
- Розрока МВОК «Innovative Teaching: Essentials of Digital Creativity and Hybrid Learning» для надання мікрокредитів для освітян.
- Професійний розвиток педагогів в умовах цифрової трансформації післядипломної педагогічної освіти.
- Методика гейміфікації з використанням Minecraft для підготовки майбутніх учителів інформатики.
- Технології та алгоритми реалізації системи рекомендацій для створення індивідуального навчального плану здобувача вищої освіти.
- Технології візуального моделювання в математичній підготовці інженерів в сучасних умовах цифрової трансформації підходів до створення візуального контенту.
- Розробка системи інтелектуальної параметричної освітньої веб-платформи.
- Семантичний аналіз об’єктів навчання: тезаурусний підхід до цифрової трансформації освітніх ресурсів.
- Індикатори цифровізації шкіл в аналізі рівності в освіті.
- Розробка та перевірка інтегрованого трирівневого тесту з вибором відповіді для експериментів із фізики на основі смартфонів.
- Імерсивне хмарне освітнє середовище університету: Принципи проектування.
Програма конференції тут