Реєстрація на спеціально організовану сесію ЄВІ 2024 для вступу до магістратури та аспірантури

Shares

12–14 вересня 2024 року відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ, що буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб.

Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:

  • зареєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не взяли в ній участі або бажають повторно пройти вступне випробування;
  • не зареєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ

Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня. Результати за шкалою 100ー200 балів буде розміщено в електронних кабінетах учасників до 24 вересня включно.

  • Вартість спеціально організованої сесії  – 879 грн.

❗️ Реєстрацію осіб, які бажають узяти участь у  єдиному вступному іспиті (ЄВІ),  здійснюють приймальні комісії закладів вищої освіти за умови особистої присутності вступника / вступниці та/або дистанційно.

Для успішної дистанційної реєстрації необхідно діяти за таким алгоритмом.

  1. Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:
  • заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом;
  • документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
  • документа, що підтверджує інформацію про  реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
  • документа про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
  • довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2024 році;
  • фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці;
  • медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань). 
  1. Надіслати на електронну адресу приймальної комісії скановані копії  або фотокопії реєстраційних документів.

Електронна адреса, на яку необхідно надсилати скан-копії документів для реєстрації – vstup@ztu.edu.ua. Перш ніж надіслати лист,  обов’язково потрібно перевірити правильність даних, зазначених в заяві-анкеті.

  1. Отримати скановану копію екзаменаційного листка.

Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.

У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею у заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник / учасниця виявить помилки, йому / їй потрібно звернутися до приймальної комісії.

Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник / учасниця зазначив / зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.

Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Зауважимо, що проведення спеціально організованої сесії єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) не передбачено.

УСПІХІВ!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */