12–14 вересня 2024 року відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ, що буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
- зареєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не взяли в ній участі або бажають повторно пройти вступне випробування;
- не зареєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня. Результати за шкалою 100ー200 балів буде розміщено в електронних кабінетах учасників до 24 вересня включно.
- Вартість спеціально організованої сесії – 879 грн.
❗️ Реєстрацію осіб, які бажають узяти участь у єдиному вступному іспиті (ЄВІ), здійснюють приймальні комісії закладів вищої освіти за умови особистої присутності вступника / вступниці та/або дистанційно.
Для успішної дистанційної реєстрації необхідно діяти за таким алгоритмом.
- Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:
- заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом;
- документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документа про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2024 році;
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці;
- медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).
- Надіслати на електронну адресу приймальної комісії скановані копії або фотокопії реєстраційних документів.
Електронна адреса, на яку необхідно надсилати скан-копії документів для реєстрації – vstup@ztu.edu.ua. Перш ніж надіслати лист, обов’язково потрібно перевірити правильність даних, зазначених в заяві-анкеті.
- Отримати скановану копію екзаменаційного листка.
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею у заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник / учасниця виявить помилки, йому / їй потрібно звернутися до приймальної комісії.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник / учасниця зазначив / зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.
Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Зауважимо, що проведення спеціально організованої сесії єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) не передбачено.
УСПІХІВ!