Смак емпатії: маркетингова майстерність в ресторанному світі

Shares

20 березня на запрошення кафедри туризму та готельно-ресторанної справи для студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» та 242 «Туризм і рекреація» провела відкриту онлайн-лекцію Марія Банько – ex-CMO GastorFamily, фуд журналістка та дослідниця їжі, авторка проєктуWar Cookbook, з теми «Маркетинг в ресторані: від розробки стратегії до розбудови спільнот». 

До лекції долучилися здобувачі та викладачі Державного університету «Житомирська політехніка», Національного університету біоресурсів та природокористування України та Державного торговельно-економічного університету. 

Учасники лекції дізналися про сучасні зміни в маркетингу, де основний орієнтир – людина; про важливість побудови емпатичних відносин з людьми, а не лише виконання інструкцій та чек-листів; підхід Jobs to be done – новий погляд на гостей та конкурентів – яку функцію може виконати товар для людини; 

Пані Марія акцентувала увагу на важливості розбудови закладу з позиції гостя, важливість атмосфери, деталей та комунікації, яка сьогодні є своєрідним брендом закладу. Комунікація побудована на сенсах, а сенси базуються на цінностях. В сучасному світі, де люди купують не лише товар, а враження та очікування, важливий не лише смак, але і досвід, який здобуває відвідувач.

Марія Банько, розповіла про креативні підходи закладів до збору коштів на підтримку ЗСУ на прикладі Алекса Купера, якому вдалося зібрати більше мільйона гривень за добу. 

Лекція розширила горизонти розуміння спеціальності та дозволила здобувачам вищої освіти почуватися більш обізнаними в індустрії гостинності. 



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */