Серія тренінгів для студентів від Центру соціально-психологічної підтримки та супроводу «PsyLab»

Shares

З 1 травня 2023 року Центр соціально-психологічної підтримки та супроводу «PsyLab» розпочав серію тренінгів для студентів спеціальності «Психологія» та «Соціальне забезпечення» в рамках навчальної програми «Основи соціально-пихологічного тренінгу».

«Основи соціально-пихологічного тренінгу» – це навчальна програма, на меті якої є формування в початківців-тренерів стандартів тренерської діяльності, розуміння ключових компетенцій тренера, а також опрацювання методологічних основ створення і проведення тренінгів і надання студентам основних інструментів в роботі з цільовою аудиторією.

Підготовка тренерів проводитися під керівництвом, Наталії Харитонової, психолога-методиста, завідувачки Центру «PsyLab». До навчання та співпраці долучилися студенти з І по ІІІ курс

Під час навчання учасники ознайомлюються із структурої тренінгової сесії, основними компетенціями тренера і викликами та ризиками, які можуть постати перед ним під час проведення тренінгу. Наприкінці заняття кожен учасник мав змогу провести самоаналіз та дати зворотній зв’язок.

Для становлення успішного тренера учасники навчальної програми виступають в ролі тренера. І застосовуючи кредо тренера «Все, що ти даєш клієнтові, маєш пройти сам», всі учасники тренінгу опробовують тренінгові вправи на собі, аналізують та вчяться адаптувати тренінгову методику до цільової увдиторії.

Після завершення навчання учасники тренінгу будуть запрошені стати тренерами Молодіжного форуму. Форум буде здійснюватися на базі Молодіжного центру, командою «Кітик Тім», м. Житомир. Тому участь в даному навчанні дає змогу отримати не лише методологічну основу, а й практичне застування отриманих знань та навичок.

Участь у даній навчальній програмі, допоможе її учасникам, зробити нові практичні кроки у власній професійній діяльності та поглибити свої фахові знання в сфері психології.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

/** * */