На запрошення д.е.н., доц., завідувача кафедри підприємництва і торгівлі Національного університету «Чернігівська політехніка» Наталії Володимирівни Іванової 22 березня 2023 року старшим викладачем кафедри менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій, PhD Тетяною ЗАВАЛІЙ була проведена відкрита лекція на тему «Інструменти діджитал-маркетингу» для здобувачів освіти, які здобувають бакалаврський рівень освіти за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» в Національному університеті «Чернігівська політехніка».
План лекції передбачав такі питання як:
-
- Діджитал, діджитизація, діджиталізація: цифрові трансформації в бізнесі;
- Діджитал-маркетинг як основа цифрових трансформацій в бізнесі;
- Інструменти діджитал-маркетингу: SimilarWeb;
- Інструменти діджитал-маркетингу: Google Trends і Google Alerts;
- Штучний інтелект як загроза для деяких професій діджитал-маркетингу.
Зокрема, увага лектора була зосереджена на таких питаннях як: різниця між поняттями діджитизація та діджиталізація, поширення цифрових трансформацій у різні сфери людської діяльності (наука, бізнес, громадськість тощо), актуальність використання цифрового маркетингу та його можливості для розвитку бізнесу в умовах сьогодення, основні методи, переваги і недоліки традиційного та цифрового маркетингу тощо.
З практичної точки зору були продемонстровані можливості таких сервісів як SimilarWeb, Google Trends і Google Alerts для потреб діджитал-маркетологів. За приклад для аналізу сайту через SimilarWeb був взятий сайт Національного університету «Чернігівська політехніка», для дослідження пошукових запитів через Google Trends – пошуковий термін «Чернігівська політехніка», для підписки на сповіщення в Google Alerts – запит «Чернігівська політехніка».
Наостанок лектор актуалізував тему впливу штучного інтелекту на ринок праці та рівень попиту на деякі професії з діджитал-середовища, зокрема були підняті питання стосовно ChatGPT як загрози для копірайтерів і Midjourney як загрози для вебдизайнерів.
По закінченню лекції студенти та викладачі мали змогу задати питання лектору.