Представлення та позиціонування закладів вищої освіти в цілому та окремих кафедр зокрема у соціальних мережах відіграє важливу роль у комунікаційній політиці. Вдало сформований бренд кафедри впливає на її імідж та сприйняття студентами та абітурієнтами. Логотип, у свою чергу, є елементом бренду.
З урахуванням вищезазначеного, а також студентоцентрованого підходу у діяльності, кафедрою менеджменту та підприємництва Житомирської політехніки було проведено творчий конкурс серед студентів на розробку логотипу кафедри.
Конкурс проводився протягом 4-6 жовтня 2021 року серед студентів 1-4 курсу спеціальностей «Менеджмент» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». До участі у конкурсі було представлено понад 57 логотипів, серед яких конкурсне журі визначило переможця. Переможцем у конкурсі став Дмитро ДМИТРУК, студент гр. ПВ-6к, робота якого здобула найвищу кількість конкурсних балів.
Дякуємо усім учасникам конкурсу за активну позицію та вітаємо Дмитра з перемогою! Бажаємо усім незгасимої творчої іскри та натхнення!